Table of Contents
Wanneer er op één dag vijftig links bijkomen en de daaropvolgende weken geen, dan ziet dit er voor Google onnatuurlijk uit. Het tempo waarin een website nieuwe backlinks krijgt noemen we ook wel link velocity. Como Hacer Linkbuilding. Zorg ervoor dat je iedere week enkele uren of iedere maand een dag bezig bent met linkbuilding.
Wij zorgen ervoor dat jouw linkprofiel volledig op orde is en dat jij hoger gaat scoren in Google. Wil jij weten waar jouw website nu staat qua linkbuilding? Of wil jij weten hoe wij jou helpen jouw linkprofiel te verbeteren? Neem dan gerust contact met ons op en kom eens langs voor een kopje koffie.
Je kent het vast wel, je hebt net een nieuwe website opgezet, maar je hebt weinig bezoekers (Como Hacer Linkbuilding). Dit is helemaal niet raar, want een nieuwe.
Om het meeste uit een linkbuilding campagne te halen, moet je inzichtelijk krijgen waar de huidige links vandaan komen, welke ankerteksten ze gebruiken en welke pagina de meeste links oplevert. Telkens wanneer wij een linkbuilding campagne starten voor een nieuwe klant, duiken we diep in het bestaande link-profiel van het bedrijf - de volledige verzameling links die naar inhoud op de site verwijzen - voordat we zelf gaan beginnen met linkbuilding.
We gebruiken onder andere Link-Assistent, SErank, Moz Open Site Explorer en Ahrefs. Bij het uitvoeren van een linkbuilding scan, stellen we onszelf verschillende vragen, zoals: Hoeveel backlinks zijn er in totaal? Zijn die links "dofollow" of "nofollow"? Hoeveel verschillende verwijzende domeinen linken naar de website? Welke soorten sites linken naar de website? Wat is hun autoriteit? Hoe divers is het ankertekstprofiel? Voor welke zoekwoorden scoort de website al als resultaat van het link-profiel? Hoe verhoudt het linkprofiel zich tot de concurrentie? Deze statistiek laat zien hoeveel verschillende links naar verwijzen (Como Hacer Linkbuilding).
Links zijn in de ogen van Google als ‘een stem op’. Maar Google wil gevarieerde stemmen verdeeld over meerdere stemmers. Zo is PSV van origine van Philips. Philips had vanuit alle websites en dochterondernemingen duizenden keren kunnen linken naar PSV, waardoor PSV hoger komt in de zoekresultaten op iets anders dan "PSV". Como Hacer Linkbuilding.
Toch telt elk afzonderlijk verwijzend domein voor linkbuilding slechts als één 'stem'. Afhankelijk van de linkbuilding tool die je gebruikt, krijg je een lijst met alle domeinen die naar de site linken. Hieronder zie je een greep van de domeinen die naar PSV.nl linken. Als we naar deze domeinen kijken, dan zien we wie er naar PSV.nl linken en belangrijker nog, wie niet! Het is ook belangrijk om te kijken naar de autoriteit van de sites die naar een website linken.
Als alle verwijzende domeinen een hoge autoriteit hebben, dan kan Google denken dat je link-profiel onnatuurlijk is. Als er variatie zit in de verwijzende domeinen dan blijft de website onder de radar en zal het link-profiel natuurlijk ogen. Kortom, je wil een divers profiel van verwijzende domeinen hebben, want dat is natuurlijk.
En sommige recepten-blogs met een lage autoriteit kunnen naar je linken - maar zeker niet honderden tegelijk. Linkbuilding campagnes moeten een balans bieden tussen verwijzende domeinen met een hoge, gemiddelde en lage autoriteit, zodat de voortgang er voor Google natuurlijk uitziet. PSV is een goed voorbeeld. Het heeft veel sites met een lage autoriteit - die gemakkelijker te verkrijgen zijn - een paar pagina's met een gemiddelde autoriteit en slechts een paar verwijzende domeinen met een hoge autoriteit.
Verdiende links hebben bijna nooit "geoptimaliseerde" ankertekst. Google wil dat je op een natuurlijke manier links verkrijgt, en elke linkbuilding campagne moet natuurlijk ogende ankerteksten hebben. Zoals je kan zien, is het ankertekstprofiel van PSV divers. Como Hacer Linkbuilding. Er zijn meer dan 12. 000 zoekwoordvariaties, waaronder niet-geoptimaliseerde zoekwoorden zoals 'artikel' en 'gezegd'.
SEO is een belangrijke marketingstrategie waarmee je hoger eindigt in de zoekresultaten van de belangrijkste zoekmachines (Como Hacer Linkbuilding). We weten allemaal dat een hogere positie leidt tot meer online bezoekers. Kom je bijvoorbeeld op de tweede pagina terecht, dan ben je 90 procent van de internetgebruikers, die jouw beoogde zoekterm hebben ingetypt, alweer kwijt.
En hoe beter deze is, hoe unieker je bent. Door aan je online identiteit te werken, onderscheid je je van de grijze massa en word je zichtbaar. Er zijn veel websites waar zoekmachines en internet gebruikers een keuze uit kunnen maken, maar met een goede online identiteit springt jouw website er gegarandeerd uit.
SEO staat voor zoekmachine optimalisatie en hoe beter dit in orde is, hoe hoger de score die je krijgt van de verschillende zoekmachines. Met een hoge score heb je meer relevantie, meer autoriteit en eindig je hoger in de zoekresultaten. IN EEN AANTAL STAPPEN NAAR EEN BETERE ZICHTBAARHEID SEO voor jouw hotel is slechts één van de online marketingstrategieën die binnen de online marketing mogelijk is - Como Hacer Linkbuilding.
SEO is voor je hotel dus een onderdeel van online marketing waarin je geen fouten wilt maken - Como Hacer Linkbuilding. Volg daarom deze stappen waarmee je de relevantie van jouw hotel duidelijk aan de zoekmachines kenbaar maakt. 1. DE TECHNISCHE SEO VAN JE HOTEL WEBSITE Met SEO techniek wordt de basis van je website bedoeld, en de manier waarop je website draait.
Zoekmachines zijn tegenwoordig voornamelijk geïnteresseerd in de ervaring van de gebruiker en bij hen is de klant dan ook écht koning. Technische SEO speelt hier een belangrijke rol in. Zo wordt er gekeken naar de laadsnelheid van je pagina’s. Een internetgebruiker die te lang moet wachten omdat jouw pagina snelheid te laag is, is snel vertrokken.
Staat er geen slotje voor de URL in de zoekbalk, dan is dit voor Google en voor de gebruiker een duidelijke waarschuwing. Como Hacer Linkbuilding. Een goede marketing strategie begint dus bij SEO techniek, want als de basis van je website niet in orde is, dan zijn je bezoekers al vertrokken voordat ze je website hebben gezien (Linkbuilding).
SEO CONTENT Nu kan er naar de inhoud van de website worden gekeken en daarvoor wordt de term SEO content gebruikt. Dit begint altijd met een grondig zoekwoorden onderzoek en deze keyword phrases worden op verschillende plekken van je website verwerkt, zoals in je titels, in je URL’s en in je meta descriptions.
Ervaren tekstschrijvers stellen teksten op die relevant zijn, die de gebruiker verder helpen en die vloeiend lopen. De gebruiker staat centraal en ook dat draagt bij aan de SEO van je hotel (Como Hacer Linkbuilding). Er wordt gekeken naar je sitemap, naar de foto’s die je gebruikt, naar de video’s die je hebt gepost, naar je externe- en interne links, welke pagina’s wel en welke niet geïndexeerd moeten worden.
3. LINKBUILDING Interne links vertellen de zoekmachine hoe gestructureerd je website is. Externe links geven de zoekmachine een idee van hoe goed jouw informatie is onderbouwd. Bij linkbuilding zijn de backlinks (links van andere sites naar jouw site) echter het belangrijkst, want zoekmachines zien deze als referentie (Como Hacer Linkbuilding). Vooral als je backlinks krijgt van websites met autoriteit, leveren deze jou veel op.
4. LOKALE SEO Lokale SEO is voor jouw hotel mogelijk een cruciale factor. Want als iemand een hotel zoekt, dan gebruiken ze regelmatig lokale zoekopdrachten. Onder lokale zoekopdrachten bedoelen we bijvoorbeeld ‘goedkoop hostel in Amsterdam’, of ‘het beste hotel van Den Haag’. Als jij op lokale SEO inspeelt met je hotel, dan krijgt iemand die een relevante lokale zoekopdracht ingeeft jouw website te zien - Como Hacer Linkbuilding.
De kans op een conversie via een lokale zoekopdracht is dus vele malen groter - Como Hacer Linkbuilding. Tegelijkertijd speel je dan in op een relevante SEO trend en dat is die van voice search. De meeste gesproken zoekopdrachten zijn lokaal ingestoken en hier zijn dus nog volop kansen. Er zijn namelijk nog maar weinig websites, laat staan horecaondernemers, die op deze trend hebben ingespeeld.
Dan staat er nu nog maar één ding op je to-do list: aan de slag! Klinkt alles misschien toch makkelijker dan het is en kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op om even te sparren, wij helpen je graag! .
We gaan het uitleggen. Het is al een no-brainer dat relevante externe links essentieel zijn voor jouw positie in Google. Als je die niet hebt, heeft jouw website niet de benodigde autoriteit om die hoge positie te kunnen bezetten. Dat is duidelijk tot zover, toch? Maar: wist je dat ook interne links gezien worden als relevant? Korte opfriscursus wat betreft interne links: dat houdt in dat je, wanneer je vanaf je eigen website linkt naar andere pagina’s, binnen je eigen website blijft.
More from Tiered linkbuilding, Digital Agency
Table of Contents
Latest Posts
Camera Beveiliging Bord
Cqb Beveiliging
Abl Beveiliging
All Categories
Navigation
Latest Posts
Camera Beveiliging Bord
Cqb Beveiliging
Abl Beveiliging